online marketing

miércoles, 12 de diciembre de 2012

Muyeres asturianes

Aviso: igual a alguien y-parez un pocu machista, así que vos pedimos que vos lo tomeis con humor ;)


Tres homes de diferentes llugares casanse.

El primeru casase con una madrileña. El día después de la boda dixo-y que tenía que llavar los platos y que la casa tenía que tar bien llimpia, cada día. Al home costó-y ver meyoras en la su casa, un par de díes, pero pal terceru la casa ya taba relluciente y los platos llimpios y guardaos.

El segundu casose con una andaluza. El día después de la boda dió-y órdenes de llimpiar la casa a fondo, llavar los platos y cocinar bien. El primer día el home nun vió nengún resultao, pero al día siguiente la muyer fue meyorando. Al tercer día, el home ya empezó a ver la casa llimpia, los platos llimpios y colocaos en el so sitiu y un gran banquete na mesa como cena.

El terceru casose con una muyer asturiana. El día después de la boda ordenó-y que la casa tuviera siempre impecable, los platos llimpios y colocaos en el so sitio, la ropa llavá, doblá y planchá y la mesa puesta y la comida lista esperándolu cada día cuandu llegara'l trabayu. El primer día él nun vió ná, el segund tampoco vió ná.
Pal tercer día, la hinchazón del güeyu ya se-y fue baxando y pudo ver un poco más per el güeyu izquierdu, y el brazu ya nun y-dolía tantu y pudu preparase un bocata él solu y vaciar el lavavaxillas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario